Obsluga Klienta
Często zadawane pytania:
Czy produkty w witrynie są oryginalne?
Na naszej stronie sprzedajemy wyłącznie w 100% oryginalne i oryginalne produkty. Dzięki temu zakupy u nas są bezpieczne.
Czy handlując z wami jestem związany subskrypcją?
Robiąc u nas zakupy, nie wiążesz się z żadną subskrypcją. Tutaj płacisz tylko za zakupione przedmioty i nie płacisz dodatkowo za subskrypcję.
Co oznacza (U) & (N)?
Piszemy to za nazwą niektórych produktów. Jest to głównie do użytku wewnętrznego. (U) oznacza zaprzestanie projektowania i (N) oznacza nowy projekt.
Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia, co mam zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś żadnego potwierdzenia zamówienia, możesz sprawdzić „niechciane wiadomości” lub „wiadomości spam” Jeśli potwierdzenie zamówienia znajduje się tutaj, możesz przenieść je do swojej skrzynki odbiorczej, aby Twoja poczta mogła zobaczyć, że może odbierać wiadomości e-mail od BEAUTYCOS. Jeśli potwierdzenia zamówienia nie ma tutaj, być może napisałeś niewłaściwy e-mail. W takim przypadku zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem webshop@beautycos.pl, podając swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu. numer telefonu, abyśmy mogli znaleźć Cię w systemie.
Śledzenie przesyłki:
Powrót




Od czasu do czasu niektóre z naszych produktów mogą być wyprzedane i dlatego są automatycznie usuwane ze sklepu. W takim przypadku zalecamy ciągłe sprawdzanie sklepu, aby zobaczyć, kiedy produkt jest ponownie dostępny w magazynie. w magazynie. Możesz także śledzić nasz profil na Facebooku lub zapisać się do otrzymywania wiadomości e-mail z nowościami.
Regulamin
W przypadku konieczności dokonania zwrotu należy zawsze skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty, abyśmy mogli prawidłowo przetworzyć paczkę zwrotną. Paczka zwrotna musi być zawsze odpowiednio zapakowana, aby produkt był dobrze chroniony podczas wysyłki. Jesteś odpowiedzialny za paczkę / towary, dopóki jej nie otrzymamy. Jeśli żałujesz zakupu lub chcesz wymienić przedmiot, musisz pokryć koszty wysyłki. Etykieta zwrotna kosztuje 34,95 zł. Jeśli reklamację, która zostanie zatwierdzona, kwota zostanie zwrócona przez BEAUTYCOS.
Jeśli paczka nie zostanie odebrana w terminie (14 dni), paczka zostanie zwrócona do nas - odbiorca będzie odpowiedzialny za wysyłkę do odbiorcy, a także wysyłkę zwrotną do BEAUTYCOS.
Jeśli wpisałeś nieprawidłowy adres na swojej paczce, zostaniesz obciążony kosztami wysyłki zwrotnej do BEAUTYCOS, a także opłatą za wysyłkę. nowa przesyłka ponownie. Nie otrzymujemy przedmiotów na żądanie lub wysłanych bez redeployment, więc musimy odebrać na poczcie.
Gwarancja
Prawo do reklamacji jest ważne przez 24 miesiące. Wymaga ono jedynie złożenia reklamacji w rozsądnym terminie, czyli w ciągu 2 miesięcy od zidentyfikowania błędu.
Reklamacje - Produkt nie spełnia moich wymagań: Jeśli otrzymasz nienaruszony produkt, który po użyciu nie spełnia Twoich oczekiwań, nie możemy zwrócić Ci pieniędzy za produkt. Jest to spowodowane względami higienicznymi i tym, że nie jest nie jest możliwa odsprzedaż produktu osobom trzecim.
BEAUTYCOS nie może zagwarantować efektów lub wyników różnych produktów, ponieważ wszystkie włosy są różne i mogą reagować na różne sposoby. Jeśli zamówiłeś produkt przeznaczony specjalnie do odnowy włosów, nie udzielamy żadnej gwarancji. Wypadanie włosów może być spowodowane z wielu powodów i jest niezwykle indywidualne w zależności od osoby. Należy pamiętać, że genetycznej utraty włosów nie można zmienić. W niektórych przypadkach możemy odnieść się do danych kontaktowych producenta, jeśli nie osiągnąłeś pożądanego rezultatu. Wszystkie nasze opisy produktów mają charakter orientacyjny i są dostarczane przez producentów. BEAUTYCOS nie gwarantuje efektu.
Reklamacje - Mój produkt jest wadliwy: Jeśli kupisz żelazko ghd, masz 2 lata gwarancji na stylizację zakupioną w BEAUTYCOS, sklepie lub sklepie internetowym. Nie zapomnij usunąć hologramu z przewodu żelazka, ponieważ jest to dowód zabezpieczenie gwarancyjne. Usunięcie go spowoduje unieważnienie gwarancji. W przypadku zwrotu z powodu reklamacji zawsze skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby mógł przygotować dla Ciebie etykietę zwrotną. Etykieta zwrotna kosztuje nas 12,95 € i jest opłacana przez BEAUTYCOS, jeśli reklamacja zostanie uznana. Jeśli reklamacja zostanie odrzucona, klient musi zapłacić za przesyłkę tam i z powrotem do BEAUTYCOS. Jeśli paczka zostanie zwrócona z inną etykietą pocztową niż ta dostarczona przez BEAUTYCOS, BEAUTYCOS nie pokrywa kosztów przesyłki zwrotnej.
Jeśli stwierdzimy, że w produkcie nie ma błędu ani wady, reklamacja zostanie odrzucona. Możemy naliczyć kwotę do 139 zł za sprawdzenie przedmiotu. Jeśli produkt nie jest w odpowiedzialny sposób, BEAUTYCOS nie będzie w stanie w stanie wymienić produktu. Zgodnie z zasadami obsługi klienta zawsze można dostarczyć reklamację do jednego z naszych sklepów, ale należy spodziewać się dłuższego czasu rozpatrywania, ponieważ produkt zostanie uwzględniony w dostawie do sklepu. przepływ.
Czy jesteś uczulony?
Jeśli są jakieś składniki lub cokolwiek innego, na co jesteś uczulony, zawsze możesz skontaktować się z nami, aby uzyskać wgląd w listę składników na naszych produktach. W przeciwnym razie odsyłamy do naszych sklepów, gdzie można zobaczyć i przeczytać z tyłu produktu.
Validate your login
Zaloguj się